miercuri, 12 august 2009

Avem o tara frumoasa, pacat ca e locuita

Ne-am intors din concediu.
Traseu: Brasov, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Toplita, Borsec, Tg. Neamt, Piatra Neamt, Bacau, Moinesti, Slanic Moldova, Tg. Secuiesc, Brasov si acasa.

Am inteles de ce foarte multa lume prefera sa isi petreaca concediile oriunde in alta parte decat la noi. Conditiile de cazare nu seamana cu ce se afiseaza pe net. Am incercat sa ne cazam in campinguri, la casute (asa eram mai aproape de natura) care erau prezentate foarte frumos pe internet, dar cand am ajuns la fata locului n-am stiut cum sa plecam mai repede. Aceeasi situatie am gasit-o si la unele pensiuni. Se pare ca doar la hoteluri se mai poate sta in conditii de igiena. Am vazut orasele si orase frumoase: Brasov (ca intotdeauna), Tg. Neamt, Piatra Neamt.

Toplita si Borsec sunt niste umbre a ce erau acum 20 - 25 de ani.

Am trecut prin localitati in care civilizatia moderna cu reclame luminoase la banci si telefonie mobila inca nu ajunsese. Era mai placut sa le vezi asa cum au fost aproape din totdeauna. Sate simple care evoluau prin ele si nu impinse din spate de capitalismul occidental.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu