miercuri, 26 august 2009

Azi am rasfoit presa

M-am uitat putin, dimineata, prin ce se mai scrie prin ziare, lucru pe care il fac foaaarte rar.
Mai nene ... Cred ca nici tarile din lumea a treia nu sunt conduse de asa personaje cum avem noi la conducere dar si in opozitie.
Imi aduc aminte de ce a spus cineva (nu stiu unde si in ce context), ca asta inseamna democratia. Adica (asa cum vad eu) galagie, tupeu, nesimtire, minciuna, concurenta neloiala?
Cam ce am gasit prin ziare:
- porcaria din ultima seara a festivalului de la Mamaia,
- Udrea care cu un tupeu fantastic face absolut ce vrea,
- Boc ce imi da impresia ca nici nu stie de fapt de ce e pus in fruntea guvernului,
- Geoana care vrea sa-l infunde pe Base, bazaie ca un tantar ce vrea sa faca rau unui elefant,
- fratele lui Base implicat in transport de munitie (se pare ca si Base si-a bagat coada pe acolo, intr-un fel sau altul),
- aparitiile aproape insesizabile ale lui Crin Antonescu, un fel de furtuna intr-un pahar cu apa ...

Of, in ce societate traim. Condusa de lichele care isi permit cu noi sa fie aroganti, ironici si nesimtiti, dar nu pe banii lor (probabil ca asta le da libertatea sa se comporte asa) ci pe banii nostri. Adica ne platim acest Everyday Freaky Circus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu