luni, 17 august 2009

Cersitul in mileniului trei

Iata ce mesaj am primit astazi de la o necunoscuta, mihaela stefana:

Buna, fiecare dintre noi avem pe cineva la care ne gandim si uneori cand se iveste
posibilitatea sa-i facem o bucurie nu mai stam pe ganduri si facem tot ce este posibil..
Eu cred ca tu stii mai bine decat mine ce inseamna un zambet din partea unei persoane
dragi...pt mine aceasta pers este o persoana foarte draga sufletului meu...
pentru tine persoana draga ar putea fi de ex iubit(a) ta,sora,mama ta sau o coleg(a)
de liceu sau facultate..vreau sa-i fac o bucurie unei persoane dragi..
Ai inima si da si tu un vot aici
-www... adica un site cu oferte turistice-
Nu e nevoie de cont. Doar un click si m-ai ajutat foarte mult.

Nici nu intelesesem despre ce e vorba pana sa dau clickul cu pricina. Iar acolo ce sa vezi,
mihaela stefana se transforma in grosu cristina nicoleta care imi cersea un vot pentru a putea pleca intr-o excursie prin nu stiu ce insule exotice.

Nu mai e la moda sa cersim cate o tigara la coltul strazii sau in Gara de Nord cate o mie
de lei (vechi) pentru ca "mi s-au furat actele si banii si nu mai am cu ce pleca acasa
in localitatea X" (mi s-a intamplat asta de cateva ori cu aceeasi persoana).
Acum e trandy sa cersesti din spatele laptopurilor cu configuratie de ultima ora, de la care folosesti doar messu' si un programel de vizionat filme in tren in drum spre ... undeva.

Ceea ce nu stiu cersetorii utilizatori de mess pe laptop e ca la fel ca la cersetoria
clasica in 99 % dintre cazuri in spatele celor de pe strada sta altcineva care strange banii.
In cazul de fata interesul celui din spate (adica siteul cu oferte turistice) e sa ii vizitezi siteul cu ofertele. Si s-au interesat oare daca a plecat vreodata cineva in excursiile castigatate pe numarul de puncte acumulate din cersit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu